تی دی جیکس: چگونه با بیماری کرونا خاتمه دهیم ؟
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

T.D. اسقف تی دی جیکس معتقد است که ایمان قدرت دارد، اما زمان آن فرا رسیده است که برای پایان دادن به همه گیری کووید-19 اقدام کنیم.

کلیسای خانه پورتر در دالاس و T.D. جیکز که ریاست بنیاد جیکز را بر عهده دارد، گفت: "درد همیشه دوام نمی آورد، اما آسیب برای مدتی طول می کشد. ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به کلیسا نیاز داریم." "بودا به [استرس و ضربه ناشی از کووید-۱۹] کمک می کند."

گروه های مذهبی مختلف و رهبران جامعه در 20 مه برای یک پنل مجازی با عنوان "بستن مسابقه" گرد هم آمدند. پیام مرکزی در مورد آنچه کلیساها باید درباره واکسن کووید-19 و دسترسی آن بدانند بحث شد

این گفتگو بر روی اطلاعات و الهام، و همچنین اهمیت آموزش واکسن و آنچه که طرفداران می توانند برای سالم تر کردن جوامع رنگی انجام دهند، متمرکز بود.


"من فکر می کنم همه چیز [در خانه سفالگر] خیلی تغییر کرده است. ما خطبه ها را از یک اتاق خالی به یک اتاق نیمه پر منتقل کردیم. او برنامه هایی را برای باز کردن تدریجی کلیسای خود به روی جماعت ترسیم کرد.

تی دی جیکس با سخنرانان مهمان برجسته ای مانند کیرا شیرد-کلی، خواننده انجیل برنده جایزه، تیتر یک پانل شد. بنیانگذار ائتلاف سیاهان علیه COVID-19، دکتر. رید تاکسون؛ رئیس گروه ویژه برابری سلامت COVID-19 ایالات متحده، دکتر. مارسلا نونز اسمیت.

کیرا شیرد-کلی گفت: "من کسی بودم که روی حصار ایستاده بودم." من مادربزرگم را بر اثر کرونا از دست دادم.

او پس از صحبت با پدربزرگ، پسرعموها، پزشکان و پرستارانش تصمیم گرفت واکسن بزند.

Sheard-Kelly گفت: "تصمیمات تحصیل کرده بگیرید... انتخاب های خود را خسته کنید و از پرسیدن سوال نترسید."
در این مرحله، بزرگسالان هفته‌ها و شاید ماه‌ها به واکسن کووید-19 دسترسی داشتند. به گفته کارشناسان پزشکی، تعداد سیاه پوستان واکسینه شده به طور قابل توجهی بیشتر از سفیدپوستان است.

Charysse Nunez از شورای AD گفت: "ما باید با همدلی و شفقت رهبری کنیم."

در همین حال، تاکسون، رئیس سابق دانشکده پزشکی چارلز آر درو در منطقه ویلوبروک در جنوب لس آنجلس، در نظر پزشکی حرفه ای خود گفت که واکسینه شدن بهترین راه برای جامعه سیاه پوست برای محافظت از خود است. تنها راه. .

تاکسون که بر روی ایمن سازی سیاه پوستان تمرکز دارد، گفت: از 19 می، 48 درصد از آمریکایی ها حداقل یک بار واکسن زده اند و 38 درصد به طور کامل واکسینه شده اند.

کاخ سفید هدف تعیین کرده است که 70 درصد از کل آمریکایی ها تا 4 جولای واکسینه شوند. در نهایت، اعضای جامعه سیاهپوست واکسینه نشده باید در صورت داشتن هرگونه سوال یا رزرو، خود را آموزش دهند.
Nunez-Smith، رئیس کارگروه ویژه برابری سلامت COVID-19 ایالات متحده، گفت: «این واکسن دیروز از ناکجاآباد بیرون نیامد. وقتی می‌دانید که همه واکسینه شده‌اند، جمع شدن در کلیسا راحت‌تر می‌شود.»

واکسیناسیون یک انتخاب شخصی است. جیک گفت که می‌داند چرا برخی افراد مضطرب هستند، اما او با پیشنهاد این که مردم باید برای تخصص پزشکی خود به پزشکان خود تکیه کنند، در پاسخ به این موضوع واکنش نشان داد.

تی دی جیکس گفت: «به یک مکان قابل اعتماد مانند blackdoctor.org بروید، با پزشک محلی خود صحبت کنید. وی افزود که شخصاً به واکسن کووید اعتقاد دارد. او و دیگر رهبران مذهبی گفتند که برای مردم مهم است که با اولویت دادن به نیازهای عزیزانشان بر بی میلی خودشان، فداکار باشند.

تی دی جیکس می‌گوید: «شما نه تنها با در نظر گرفتن سلامتی خود، بلکه سلامت دیگران نیز تصمیم‌گیری می‌کنید.» "این را وارد سیاست نکنید."

تی دی جیکس پیام خود را با صحبت در مورد اهمیت کلیسا در بهبود پایدار کشور خلاصه کرد. دیگران گفته‌اند که با توجه به همه ترس‌ها و زیان‌هایی که در مناطق سیاه و سفید در طول همه‌گیری رخ داده است، یافتن راهنمایی معنوی پایدار کلید خواهد بود. منابع در BlackFaithVaccineToolkit.org موجود است.

https://www.washingtoninformer.com/bishop-t-d-jakes-headlines-panel-on-ending-covid-pandemic/





:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: